VELKOMMEN INN TIL TUSSI OG NIKITA`S BLOGG

Tussi og Nikita er to papillonjenter der Tussi har hatt sitt første valpekull. Fem fine velskapte valper vart det og Nikita er nok like glad i disse valpene som det både mora og matmora deres er. Håper alle disse vil få eit godt og langt liv.
Dette er ein blogg mest om hundene men det vil også komme litt forskjellig her etterhvert som valpene vokser til.
Ta ein titt inne her og legg gjerne igjen ein kommentar.Alltid koslig med tilbakemeldinger.

22 juni, 2008

Ein litt trist dag hos oss dette her. Skjønte på Nikita i går kveld at det kom til å bli valper i natt. La oss ganske tidleg for eg regna med det ville ta litt tid. Tok senga hennes ved siden av min og Nikita la seg til ro. Satte klokka på til vekking etter eit par timers tid, men Nikita låg fortsatt like rolig. Så var det å vente eit par timer til å da ville Nikita ut. Var urolig da vi kom innatt, så nå var det berre å vente, men ho la seg nå opp att i senga si og da vart det litt kaffedrikking og lesing på meg da. Kl 05.00 kom Nikita opp i senga til meg og var ikkje i form, og ca halv seks kom valpen, men var redd det var noko galt da Nikita berre la hodet sitt over valpen uten å begynne å slikke den, og ville heller ikkje slippe meg til. Etter ei stund så ordna ho nok opp sjølv, og eg fekk sjå valpen. Da var den død. Egentlig ein ganske stor valp, men veldig tynn og mager og uten den gode valpemagen, så det spørs nok om den hadde vært død ei stund. Nå har vi vært ute å gått ein liten tur, men Nikita virker så trist så ho fekk dyna mi opp i senga si og ligger å hviler ut. Ho har nok heller ikkje fleire så da får vi heller passe godt på valpene til Tussi.

Ingen kommentarer:


Her er det eit bilde fra Tussi sitt første møte med Nikita, og også han som skulle bli far til våres valper.
Snoopy er også ein snill og god gutt, og det skal bli moro å følge Tussi og Nikita framover til valpene kommer ca. ved sankthanstider.

Hadde venta løpetida på Tussi men det rare var at Nikita fekk også sin løpetid på samme tidspunkt. Tanken kom da om eg skulle prøve å para dei denne gangen eller om eg skulle vente til neste gang.
Tussi har eit så utrolig godt lynne at eg hadde bestemt meg for å ha eit kull på henne.
Tenkte også som så at det vil bli ei fin tid å få valper på.
Så vart det til at begge to vart para på samme dagen, første gangen den 20 april og ny paring den 22 april.
Håper dette går bra,og valpene vil da komme rundt sankthanstider.